Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] karta LPT a klucz sprzętowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] karta LPT a klucz sprzętowy
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Sun, 19 Jan 2014 22:05:24 +0100
W dniu 2014-01-19 20:25, (c)RaSz pisze:
Użytkownik BQB napisał:

(...)
:>
:>  Ale niestety kodeks karny tknięty.
:
: Ciekawe który paragraf? To, że coś jest zabronione w licencji, wcale nie
: oznacza łamanie prawa. Licencja na oprogramowanie nie stanowi prawa.
:

Pacta sunt servanda - jeśli podpisałeś zobowiązanie (licencję), to nie
udawaj, że to tylko pic, bo niby producent jest - bo ja wiem? - bezczelny?
Jeśli nie będzie się przestrzegać umów (bo tak Ci jest w tej chwili
wygodnie), to cały dorobek cywilizacji idzie na śmietnik!

Taaa, kupiłeś rzecz i nie możesz zrobić z nią co chcesz?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/