Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mysz programowana

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mysz programowana
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 16 Jan 2014 15:46:24 +0100
Użytkownik "Grzexs" napisał w
news:kqjhft$nic$1@node2.news.atman.pl...

: rs napisał:
:> czy moze ktos polecic, jakas niedroga, dobrze lezaca pod reka i dobrze
: > wykonana mysz, ze sterownikami pod W7, ktora ma 6-7 programowanych
: > klawiszy, ktorych definicje, prosto i szybko mozna zmieniac.
: > z gory dzieki za porade. <rs>
:
: Ja proponuję, żebyś wziął programik AutoHotkey (darmowy) i oprogramował
: sobie zwykłą mysz - można tam przypisać praktycznie dowolną akcję do
: wszelakich kombinacji klawiszy, wciśnięć, puszczeń, następstw, obrotów
: kółka itp. Przez dodanie różnego rodzaju menu masz nieograniczone
: praktycznie możliwości.
:
: Grzexs
:

 - co prawda było to wczerwcu, ale podepnę się pod temat, chociaż problem
mam nieco inny. Oto on:

Bardzo mnie irytuje pewien aspekt widzenia standardowego kursora myszki w
Windowsach. Choć w wielu aplikacjach po najechaniu tym kursorem na niektóre
pola - pojawia się dymek z dodatkowym opisem, to byłoby znacznie bardziej
wygodne, gdyby... Otóż jest tak, iż sam kursor myszy zasłania owe "dymki" -
tak, iż części tekstu nie da się przeczytać. Czyżby tylko mnie to irytowało?

Dobrym rozwiązaniem byłoby - albo inne rozmieszczanie owych dymków, co
byłoby raczej trudno wykonalne, albo - co jest zdecydowanie
dużo prostsze - "zrotowanie" kursora myszy o 180 stopni, tak, aby zamiast
"w lewo - do góry"  -  wskazywał punkt  "w prawo do dołu".

Oczywiście trzeba by się na nowo przyzwyczajać do takiego funkcjonowania
strzałki, parę razy by człowiek kliknął co innego, niż miał zamiar, ale...
no cóż, i tak póki co, w zestawie podręcznym owych strzałek - takich
"zrotowanych" nie ma. Ale mam nadzieję, że ktoś z użytkowników zna jakieś
satysfakcjonujące rozwiązanie, czyli że można skądyś ściągnąć odpowiedni
zestaw myszowych strzałek?