Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaką kolorową drukarkę laserową A3?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaką kolorową drukarkę laserową A3?
From: "Jeffrey" <spass.wyciep@wycieptopoczta.onet.pl>
Date: Thu, 16 Jan 2014 10:20:09 +0100
m7marek wrote:
Jaką polecacie nową kolorową drukarkę laserową A3, do taniego
drukowania, najlepiej żeby była możliwość uzupełnienia tonerów
ostatecznie z tanimi zamiennikami. Musi mieć ethernet i duplex,
>3000str/miesiąc?
A jaką jeśli A4?

jeśli chodzi o A4 to mam samsunga CLP775ND i mogę polecić, szybko startuje i drukuje ma problemy przy grubym papierze zwłaszcza śliskim (260gr wizytówkowy trzeba popychać na starcie) na oryginalnym tonerze jest stosunkowo tanio, jeszcze nie ładowałem zamiennika więc nie wiem oryginalne tonery 350 za czarny i 500 za kolor(x3) wydajność wg producenta 7000stron jeżeli chodzi o czarny to wydajności w miarę wychodzą, kolor jest ostro zawyżony ale pewnie dlatego że częściej są drukowane zdjęcia

jeffrey