Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] XP + nForce - klopoty ze stanem wstrzymania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] XP + nForce - klopoty ze stanem wstrzymania
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Tue, 14 Jan 2014 09:47:26 +0100
Mam problem ze przechodzeniem w stan wstrzymania.
Poustawiałem w zakładce zasilanie wyłączanie monitora, wstrzymywanie systemu,
wyłączanie dysków twardych po 10 min, ale komputer reaguje tylko na wyłączanie
monitora.

Nie działa również ręczne wybranie Stan wstrzymania (nie się nie dzieje).

Na jednym komputerze udało mi się to ustawić i działa perfekcyjnie (gaśnie
lampka od zasilania, po włączeniu uśpionego komputera od razu pojawia się
Pulpit).

Na czterech pozostałych nie działa w ogóle i nie bardzo wiem gdzie szukać.

Płyty to MSI na nForce, grafika to ATI bodajże 9550.
W BIOS-ie postawiane S1 lub S3, ACPI włączone.

Nie wiem jak zabrać się za rozwiązywanie problemu.