Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
From: "Santana" <santana@interia.pl>
Date: Mon, 13 Jan 2014 14:56:14 +0100

Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lb0qv7$qjm$1@node1.news.atman.pl...

Santana nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lb0pn7$p4p$1@node1.news.atman.pl...
Santana nabazgrał(a):
Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lb0ogo$npr$1@node1.news.atman.pl...
Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):
Przeinwestowali w badania a sprzedawali potem sprzęt z min. zyskiem.
Już Ci pisałem -- cenę wyznacza rynek.
Cenę wyznacza producent, patrz APPLE.
Ogryzek to religia więc się nie liczy ;)
hehe :)   Sprzęt SONY gdzie cena jest zdecydowanie zawyżona.
Napędy optyczne sony były raczej tanie (i całkiem dobre), ale od pewnego czasu ich w hurtowniach nie widzę. Vaio dość drogie ale i tak przy
ogryzku  sony to cienias :)

Napęd optyczny to skala micro zobacz RTV, obecnie SONY ma LCD z ekranami LG tylko czemu ten sam ekran zamknięty w LG kosztuje powiedzmy 3000 a z logo SONY 4500 ? ostatnio kupowałem TV i to pamiętam bo chwilę się wahałem na SONY ale nie przy takiej różnicy cen.

Tego nie wiem. Od lat jestem zwolennikiem plazmy. Wcześniej Pioneer'a a obecnie Panasonic'a :)

To fakt, nikt nie ma takiej przebitki jak ogryzek.

Wreszcie się w czymś zgadzamy ;)