Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
From: "Chris" <actchris@gazeta.pl>
Date: Mon, 13 Jan 2014 12:15:30 +0100
Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

"Chris" lb06ee$551$1@node1.news.atman.pl
Przykład na szybko bo takie kupowałem jakiś czas temu i na szybko
sprawdziłem FA i Ceneo:
GOODRAM SO-DIMM DDR3 4096MB PC1600 CL11
Cena obecna ok 140 zł
Cena rok temu ok 70 zł
KINGSTON KVR16N11/8
Cena obecna ok 270 zł
Cena rok temu ok 200 zł
Czym się różniło zrobienie tej samej kości rok temu od tej dziś ??
Różnice znaczne, ale nie są to ilorazy ;) trzykrotne czy czterokrotne.

Ok przyznaję się  MÓJ BŁAD ..

Do tych różnic trzeba jakoś dodać te, o których już wspomniano w tym
wątku (tam iloraz wyniósł chyba 1.27) oraz ,,błędy pomiarowe'' -- wtedy
mogłeś szukać w sklepie najtańszym, a dziś niekoniecznie w najtańszym...
Ogólnie nijak nie można na razie powiedzieć o wzroście trzykrotnym czy
czterokrotnym.

J/W

Póki co -- nie ma szału nawet z tym:
 http://allegro.pl/show_item.php?item=3852935149#specyfikacja
a to 2 TB za 419 pln plus ewentualna przesyłka kosztująca 9 pln.
Za dołożenie 20% plnów mam 2 razy więcej miejsca, choć zewnętrznie i
wolniej.

Bardzo dobra cena, obecna cena w dystrybucji to ok 470-480 zł

Ten potaniał:
 http://www.karen.pl/product/187168/Sprzet_komputerowy_/Podzespoly/Hitachi
_TravelStar_7K1000_1_TB_7200_32MB_Serial_ATA-600_.html#
z około 275 pln na 262 z groszami.

Jak by co to obecnie WD :)