Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
From: "Chris" <actchris@gazeta.pl>
Date: Mon, 13 Jan 2014 12:03:05 +0100
Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

"Chris" lb06fo$555$1@node1.news.atman.pl
SSHD WD BLACK 120GB SSD+1TB HDD 2,5" WD1001X06XDTL
Ale to nie jest HDD i róznica nie jest symboliczna czy nieistotna.
Dyskietka to to nie jest, jest to HDD + dodatkowo SSD ale ciągle jest
to HDD
Ale to coś kosztuje 3 (albo i 4) razy więcej niż sam HDD.

A czy cena ma znaczenie w oznaczeniu modelu dysku WD BLACK to WD BLACK bez względu na cenę :)

I nie 3 (od 3 do 5) razy wg Twojej miary, ale wg uniwersalnej.

Fakt przegiąłem z tym 3x ale ogónie ceny poszło sporo w górę jeśli chodzi o pamięci.

Ponadto wystarczy mi czytania i wadliwości SSD.

Jakiś mit, SSD są raczej bezpieczne a jedyna wada że jak padnie to na amen, nie da da się załatać sectora na krótko.

Nawet taki dysk nie ma gwarancji -- bo jeśli tak
padnie, że nie będę mógł go skasować a będę miał
na nim ważne/tajnowojenne ;) pliki, to jednak nie
wypuszczę go ze swoich rąk...

Tego i tak nikt nie czyta, wszystko idzie do pieca gdzie oddzielają metale od reszty ..

Problem zakupu dysku odkładam -- dysk z kiciusia (netbooka) powędruje
do notebooka, a kiciuś zadowoli się Toshibą o pojemności 320 GB,
którą wygospodarowałem usuwaniem śmieci. Netbook Acera (emachines)
ma ponad 3 lata, ale wygląda jak nowy. Zepsuł się jedynie akumulator,
który serwis Acera wymienił (za freeko -- w ramach gwarancji) na
nowy, dwakroć pojemniejszy. Nowy akumulator nie wykazuje zużycia.
Korzystam z netbooka jak z komórki czy tabletu -- ładuję jego
akumulator i rozładowuję, używając netbooka bez podłączenia do sieci.

Ja w swoim zabiłem baterię przez to że laptop był cały czas podpięty do sieci a aku po prostu siedział w laptopie.