Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Mon, 13 Jan 2014 11:40:03 +0100

"Chris" lb06fo$555$1@node1.news.atman.pl

SSHD WD BLACK 120GB SSD+1TB HDD 2,5" WD1001X06XDTL
Ale to nie jest HDD i róznica nie jest symboliczna czy nieistotna.

Dyskietka to to nie jest, jest to HDD + dodatkowo SSD ale ciągle jest to HDD

Ale to coś kosztuje 3 (albo i 4) razy więcej niż sam HDD.
I nie 3 (od 3 do 5) razy wg Twojej miary, ale wg uniwersalnej.

Gdyby to kosztowało 315 pln zamiast 262 -- byłoby OK.
Ponadto wystarczy mi czytania i wadliwości SSD.

Nawet taki dysk nie ma gwarancji -- bo jeśli tak
padnie, że nie będę mógł go skasować a będę miał
na nim ważne/tajnowojenne ;) pliki, to jednak nie
wypuszczę go ze swoich rąk...

Tak padła mi karta mikroSDHC w parę miesięcy po kupnie.
Można z niej czytać, nie można na niej pisać ani z niej
kasować -- chyba że tymczasowo. Jakiś jej bufor pokazuje,
że dyspozycja została przyjęta (plik został skasowany
lub zmieniony bądź dograny) ale restart karty pokazuje
stan sprzed tej (czy tych) operacji.

Być może zamiast nowego dysku -- będę miał tałzena do tyłu!

-=-

Problem zakupu dysku odkładam -- dysk z kiciusia (netbooka) powędruje
do notebooka, a kiciuś zadowoli się Toshibą o pojemności 320 GB,
którą wygospodarowałem usuwaniem śmieci. Netbook Acera (emachines)
ma ponad 3 lata, ale wygląda jak nowy. Zepsuł się jedynie akumulator,
który serwis Acera wymienił (za freeko -- w ramach gwarancji) na
nowy, dwakroć pojemniejszy. Nowy akumulator nie wykazuje zużycia.
Korzystam z netbooka jak z komórki czy tabletu -- ładuję jego
akumulator i rozładowuję, używając netbooka bez podłączenia do sieci.

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'