Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Microcode, czyli nieobsługiwany procek

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Microcode, czyli nieobsługiwany procek
From: p0li <p0li@triger.net>
Date: Sun, 12 Jan 2014 00:38:29 +0100
T->Dnia 2014-01-11 19:52:30 niejaki kakmar napisał:
> Noi noi? Nie ruszy i nie warto grzebać, czy ruszy wyświetli błąd,
> właściwy microcod podam z systemem i będzie OK?

nie wiem jak w hp ale w ibm miałem to samo
poszukałem w internetach i znalazłem przepis jak z biosu z innego modelu
wydłubać definicje mikrokodu do proca którego kupiłem i wrzucić go do biosu
który miałem - wgranie zmodyfikowanego biosu to już pestka
wszystko zajeło mi pół godziny - a nie jestem programistą ;)

może idź tą drogą?

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl