Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 11 Jan 2014 22:07:58 +0100
Dnia Sat, 11 Jan 2014 13:03:17 +0100, Jan Stożek napisał(a):

> Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w wtorek, 7 stycznia 2014
> 01:30:

>       Z ciekawości ustawiłem.
>
>       LibreOffice Wersja 3.6:build-304, system OpenSUSE 12.3 z
> późniejszymi upgrade'ami.
>
>       Jakiegoś szczególnie tragicznego wzrostu obciążenia nie
> zauważyłem. Co prawda w tej chwili leci mi w tle dość obciążające
> zadanie, ale jednowątkowe, więc drugi rdzeń jest obciążony w zaledwie
> 10-30 procentach. Zarówno podczas edycji tekstu, jak i przewijania
> dokumentu lista procesów pokazuje, że soffice.bin zajmuje ~1-3 procent
> [...]

LibreOffice 4.x. Plik tła Ci mogę podesłać, w sumie sam szablon dokumentu
też. Głupie wpisywanie danych w tabelę powoduje, że LibreOffice Writer
pożera cały rdzeń z procesora (Core 2 Duo E8400 kręcony na 3,9 GHz to
powinien mu wystarczyć chyba aż nadto?), to samo się wyprawia przy
przewijaniu dokumentu. System to Windows 7 x64.

[ Człowiek rodzi się z dwiema nieuleczalnymi chorobami: życiem, które      ]
[ kończy się śmiercią i nadzieją, że śmierć nie jest końcem.               ]
[                                                     (znalezione w necie) ]