Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Sat, 11 Jan 2014 13:06:16 +0100
Po głębokim namyśle Maciek Babcia Dobosz napisał w wtorek, 7 stycznia
2014 10:36:

> Większym problemem jest brak łatania dziur jakie pojawiają się w
> systemie. I tu może to być bolesne. XP raczej jest tam gdzie nowego
> oprogramowania rzadko się używa ale warto nawet dla starego mieć
> bezpieczny system. Gdy zostanie wyłączony system Windows Update dla
> XP problem pojawi się przy reinstalacji systemu z konieczności - nie
> będzie można dociągnąć nawet starych poprawek.

        Ktoś w tym wątku wspominał o możliwości ściągnięcia ISO ze
wszystkimi paczami - może to będzie rozwiązanie? Mam kilka programów
zainstalowanych na maszynach wirtualnych i XP - zwłaszcza po
odchudzeniu instalacji - sprawuje się na nich bardzo dobrze.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.