Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] [NTG] Xbox360 a linux

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] [NTG] Xbox360 a linux
From: z <z@z.pl>
Date: Sat, 11 Jan 2014 07:42:20 +0100
Jest sobie Xbox360 4GB.
Dużo wygooglałem o przeróbkach, o możliwościach i ograniczeniach.
Ale bardziej interesuje mnie inne zastosowanie tego sprzętu.
Podobno da się na nim odpalić linuxa.
Jak wiadomo przeglądarka IE na tym sprzęcie jest płata (znaczy trzeba płacić za konto gold - masakra jakaś)
Czy do linuxa muszę mieć przerobiony sprzęt?
Jeśli nie to czy to będzie hulać czy się wlec?
Czy będę miał dźwięk?
Czy będą kłopoty z klawiaturą, myszką bezprzewodową?
Czy dostanę poprawny obraz HDMI?
Znalazłem wiadomości w necie czasem dość sprzeczne ze sobą i wiekowe.
Sprzęt jest nowy, szkoda żeby tak stygł bo domownicy jakoś się do grania nie palą :-)
Macie jakieś doświadczenia z takimi maszynami?
Wygooglałem że kiedyś pewna firma chciała się dogadać z MS i oficjalnie wydać soft pozwalający na instalacje systemu bez piracenia gier.
Coś z tego wynikło?