Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 10 Jan 2014 16:46:19 +0100

"Chris" lap1v4$r21$1@node1.news.atman.pl

"Chris" laovk1$okg$1@node1.news.atman.pl
Ale ty jesteś tępy ... sorry .. bez komentarza .. nawety nie potrafisz
zrozumić co ktoś pisze.
To może naostrz mnie. :)

Pokaż mi gdzie tam jest napisane że to moja firma ??

  "Chris" l76tks$4nc$1@node2.news.atman.pl

  > Jako ciekawostka:

  > Sprzedaliśmy jako dystrybutor/właściciel marki Pentagram 13.000 tel serii
  > monster a wróciło jako nienaprawialnych 150 sztuk.
  > Nie wydaje mi się żeby było to dużo.

Gdy ja piszę ,,sprzedaliśmy'' mam na myśli siebie i moich współpracowników
bądź wspólników. Takie są IMO zasady gramatyki -- ogólnie uznane i przyjęte.
Jeśli cytowałeś cudze słowa -- to IMO powinieneś był to zaznaczyć (a jakże!)
cudzysłowem. :)

Wielokrotnie próbowałem od Ciebie dowiedzieć
się czy piszesz jako przedstawiciel Pentagramu.

Cena parę miuesięcy temu była ok 3-4 razy niższa niż teraz ... teraz
rozumiesz ??
Teraz tak. A skąd ta podwyżka?

Bo długo sprzedawali z minimalnym zarobkiem więc nadszedł czas na zyski :)

Aha. A ja uważałem, że cenę ustala rynek. :)
(bądź jakoś kontroluje jakiś urząd antymonopolowy)

Poraża mnie poziom sprzedawców:
-- nie odczuje pan różnicy między 7200 i 5400
W NAS nie odczuwam :)
A jaki masz interfejs? Bo ja chcę dysk włożyć do laptopa.
SATA ... :)
I nie odczuwasz różnicy między jakim dyskiem a jakim?
(chodzi mi o konkretne modele)

Nie pamiętam ,, jakieś Seagate i WD wersje NAS.

Więc rozmowa o tym nie ma sensu. :)
Ja dostrzegłem różnicę kolosalną!
(ale ja wiem, o jakich dyskach piszę)

Podobnie z OCZ -- sprzedawca twierdził, że OCZ produkuje dyski
magnetyczne.
Nie ma już takiej firmy jak OCZ.
A produkowała magnetyczne dyski?
Strona WWW jest.

Co nie znaczy że firma jest. Braciakowi firma ipolisa wisi parę tyś. ale już tel/maile/all wyłączone i nikt nic nie odbiera nie odpisuje ale dalej mają stronę i dalej można korzystać z ich usług :)

[i długość gwarancji -- której nie będę egzekwował]
To kup WD BLACK i walnij do kieszeni.
Ja chcę do laptopa.
To weż WD Black bez kieszeni, chyba najmniej awaryjne do tego wydajne
i mające długą gwarancję (60 miesięcy)
Podaj dokładną nazwę modelu.

Sorry mój błąd, max to 750GB, nie ma 1TB.

:) I tak właśnie jest -- gdy zbliżamy się do konkretów, okazuje
się, że życie nie jest takie, jakim je kreślą moi rozmówcy. :)

Kupiłbym z czystym sercem czarnego WD 2.5" o pojemności
1 TB na 7200 rpm, gdybym znalazł w znośnej cenie.

Może nawet błękitnego...

ps. Mam na sprzedaż Seagate 1TB zew nówka sztuka :)
Zewnętrznych mam kilka -- może siedem...
Jeden (500 GB) oczyściłem latem, aby zbakapować dysk, który
J/w choć żaden producent nie daje gwarancji 100% działania.
I ten wyjazd został skutecznie zmarnowany urazem akustycznym,
jaki mnie spotkał za sprawą Monstera Pentagramu.
A co to ma wspólnego z dyskiem ?
To, że nie zdążyłem zbakapować dysku. :)

Od tego są oczy i SMART :)

Dysk od dawna jest mocno popsuty. :) Ale gdzie
nie ma ryzyka -- tam i zabawy nie ma. ;)
Co więcej -- popsuł się jeszcze na gwarancji. :)

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'