Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
From: "Chris" <actchris@gazeta.pl>
Date: Fri, 10 Jan 2014 15:20:49 +0100
Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

"Chris" laor8s$k27$1@node1.news.atman.pl
Nie mam własnej firmy ...
  "Chris" l76tks$4nc$1@node2.news.atman.pl
  > Jako ciekawostka:
  > Sprzedaliśmy jako dystrybutor/właściciel marki Pentagram 13.000 tel
serii monster a wróciło jako nienaprawialnych 150 sztuk.
  > Nie wydaje mi się żeby było to dużo.
Więc masz czy nie masz?

Ale ty jesteś tępy ... sorry .. bez komentarza .. nawety nie potrafisz zrozumić co ktoś pisze.

Zdecydowanie za drogo na razie i o ile pamiętam są tylko małe pojemności.
To prawda -- wczoraj widziałem 500 GB.
Po co komu dzisiaj tak mały dysk?
Jak już mnie to wszystko osłabi do końca, ;)
nie kupię teraz żadnego dysku, ale zreanimuję
padający :) i zaczekam na lepsze czasy, czyli
na niższe ceny. ;)
Oby nie było jak z pamięciami gdzie obecne ceny to mały koszmar.
Nie rozumiem.

Cena parę miuesięcy temu była ok 3-4 razy niższa niż teraz ... teraz rozumiesz ??

Poraża mnie poziom sprzedawców:
-- nie odczuje pan różnicy między 7200 i 5400
W NAS nie odczuwam :)
A jaki masz interfejs? Bo ja chcę dysk włożyć do laptopa.

SATA ... :)

-- szybko będzie zużywała się bateria od 7200
To na pewno.
To nieprawda.

To prawda.

-- 7200 są bardzo głośne
Bez przesady, nie jest tak żle.
Nie jest -- toż piszę, że nie jest. Słyszę wentylator, nie dysk.

I tu się zgadzamy.

-- 7200 da przyspieszenie tylko w dużych plikach
A ja mam dwa 7200 i nie są głośne, nie są
energożerne, są ewidentnie szybsze niż 5400...
Mnie tak naprawdę interesuje tylko cena...
Tanie to są wynaazki typu Platinum :)  jak szukać to czekać sprawdzonego.
Platinum nie produkuje dysków.

Ale firmuje swoją nazwą i dyski są sprzedawane jako Platinum a co siedzi w środku to już zależy co tanio kupili.

Podobnie z OCZ -- sprzedawca twierdził, że OCZ produkuje dyski
magnetyczne.

Nie ma już takiej firmy jak OCZ.

[i długość gwarancji -- której nie będę egzekwował]
To kup WD BLACK i walnij do kieszeni.
Ja chcę do laptopa.

To weż WD Black bez kieszeni, chyba najmniej awaryjne do tego wydajne i mające długą gwarancję (60 miesięcy)

ps. Mam na sprzedaż Seagate 1TB zew nówka sztuka :)
Zewnętrznych mam kilka -- może siedem...
Jeden (500 GB) oczyściłem latem, aby zbakapować dysk, który

J/w choć żaden producent nie daje gwarancji 100% działania.

I ten wyjazd został skutecznie zmarnowany urazem akustycznym,
jaki mnie spotkał za sprawą Monstera Pentagramu.

A co to ma wspólnego z dyskiem ?