Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
From: "Chris" <actchris@gazeta.pl>
Date: Fri, 10 Jan 2014 14:06:36 +0100
Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

"Chris" lao9bj$110$1@node1.news.atman.pl
Fajna cena ale poza tym to bym uważał na WD, mają kiepską jakość złącz
USB i często na to wracają.
Twoja firma także handluje dyskami WD?

Nie mam własnej firmy ...

USB w ogóle są słabe -- pod każdym względem są słabe.
-=-
Świat Gatesa umiera -- być może i USB wymrze.
-=-

Kiedyś na pewno

Fajne (ale drogie na razie) są dyski z WiFi.
Byłoby lepiej, gdyby miały akumulatory. WiFi
na małych odległościach (kilku metrów) sięga
dziś szybkości powolnych dysków twardych
-- dopiero te szybkości mogą być brane
pod uwagę do tych zastosowań, a przeca
takie WiFi w smartofny czy laptopy nie
są montowane. :) 300 Mb/s to w istocie
10 MB/s -- o rząd wielkości za mało.
-=-

Zdecydowanie za drogo na razie i o ile pamiętam są tylko małe pojemności.

Jak już mnie to wszystko osłabi do końca, ;)
nie kupię teraz żadnego dysku, ale zreanimuję
padający :) i zaczekam na lepsze czasy, czyli
na niższe ceny. ;)

Oby nie było jak z pamięciami gdzie obecne ceny to mały koszmar.

Poraża mnie poziom sprzedawców:
-- nie odczuje pan różnicy między 7200 i 5400

W NAS nie odczuwam :)

-- szybko będzie zużywała się bateria od 7200

To na pewno.

-- 7200 są bardzo głośne

Bez przesady, nie jest tak żle.

-- 7200 da przyspieszenie tylko w dużych plikach
A ja mam dwa 7200 i nie są głośne, nie są
energożerne, są ewidentnie szybsze niż 5400...
Mnie tak naprawdę interesuje tylko cena...

Tanie to są wynaazki typu Platinum :)  jak szukać to czekać sprawdzonego.

[i długość gwarancji -- której nie będę egzekwował]

To kup WD BLACK i walnij do kieszeni.
ps. Mam na sprzedaż Seagate 1TB zew nówka sztuka :)