Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pendrive z blokadą zapisu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pendrive z blokadą zapisu
From: nadir <none@hell.org>
Date: Thu, 09 Jan 2014 23:02:51 +0100
Widzieliście w jakimś stacjonarnym sklepie/hipermarkecie?
A to warunek konieczny?

no niby online sam mogę wygoglać, niekonieczny. Myślałem o jakimś
Vobisie etc.
Akurat u mnie Vobis splajtował, Komputronik zresztą też, ale to prawie wieś, z bardziej znanych pozostał Media Expert, ale akurat tam nie widziałem takich pendraków.

Mam akurat PQI NewGen Nano, no łatwo to się go nie przełącza,
potrzebny jakiś drucik czy szpikulec. Ale ponieważ nie przełącza
się tego kilka razy dziennie to idzie z tym żyć.

Guzior duży przydałby się. W karcie bez drucika.
Fakt, że w karcie SD da się to paznokciem przełączyć, ale w pendrajwach już tak różowo nie jest. I chyba to celowy zabieg, kartami się generalnie tak nie żagluje jak pendrive, więc trudno o przypadkowe przełączenie. Jak się za łatwo będzie przełączać, to można się kiedyś mocno zdziwić.