Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 8 Jan 2014 11:20:59 +0100
Dnia Wed, 08 Jan 2014 07:04:07 +0100, JDX napisał(a):

> On 2014-01-05 01:03, Przemysław Ryk wrote:
> [...]
> No ale kto normalny używa grafiki jako podkładu w edytorze tekstu? :-D
> Przecież to opcja dla marketroidów i tego typu podludzi. :-D Używam
> edytorów tekstu od czasów ChiWritera do zadań typu sprawozdanie
> tygodniowe czy też tworzenia dokumentacji urządzeń nad którymi pracuję i
> jakoś nigdy nie potrzebowałem ustawiać obrazka jako tła. :-D

Ty nie potrzebowałeś, kto inny potrzebuje - co poradzisz? Writer dostaje po
takiej operacji ciężkiej zadyszki.

Swoją drogą - jaką logiką kierował się ktoś ustalający, że jak chcesz mieć
tło strony na obszarze całej strony, to musisz marginesy na 0 ustawić, to
się cały czas zastanawiam…

[ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem,              ]
[ to dwa tygodnie.                                              (Garfield) ]