Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wentylatory do obudowy i zasilacza

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wentylatory do obudowy i zasilacza
From: GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl>
Date: Mon, 6 Jan 2014 20:10:28 +0100
Dnia Mon, 06 Jan 2014 19:50:35 +0100, Krystek napisał(a):

> Wtykiem, małym 2-pinowym. A ja już chciałem ciąć ;) Od strony wtyku, czy
> od strony przewodów we wtyku odginać?
>
> K.

Szpilkę lub malutki śrubokręt płaski wkładasz w okienko wtyczki, takie jak
okienka u góry wtyczki po lewej stronie:
http://elstore.pl/457-590-large/obudowa-gniazda-402-4-pin-raster-254.jpg
Robiąc to naciskasz "ząbek" w zacisku. Ząbek ten blokuje zacisk we wtyczce.
Jeśli naciśniesz za mocno, to ząbek się schowa i nie będzie blokował
zacisku we wtyczce. Wtedy musisz go odgiąć, żeby wystawał nieco ponad
płaszczyznę zacisku. Zacisk wygląda tak:
http://www.societyofrobots.com/images/wire_connector_step5.JPG
Ząbek to ten mały dzyndzel na prawo od złoconego kontaktu. Musi lekko
odstawać na zewnątrz, tak jak na zdjęciu. Nie może być płasko lub w głąb
zacisku.

--
GLaF