Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] notebook

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] notebook
From: miab <miwa14@wp.pl>
Date: Sat, 04 Jan 2014 22:18:34 +0100
W dniu 2014-01-04 17:52, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
W dniu środa, 25 grudnia 2013 21:41:05 UTC+1 użytkownik tade...@poczta.onet.pl
napisał:
Zwracam się "po prośbie"

Córce padł notebook i potrzeba kupić drugi. Ten padnięty to był HP  chyba miał
z 5 lat. Zauważyłem że w HP psuły się zasilacze/ miała 2 i w każdym padł
zasilacz b. szybko/

Teraz chce kupić kolejny ale potrzebuję rady. Jakiś możliwie dobry / czytaj
bezawaryjny/ w rozsądnej cenie / bez szaleństwa/ Teraz informacje: nie będzie
służył do gier tylko internet ,skype , ew córka ogląda filmy ale ich nie z

ściąga na komputer. Ekran 15' Interesuje mnie sprzęt który w chwili zakupu nie będzie
"muzeum" ale też nie najnowsze fajerwerki. Proszę o ew podanie konkretnych
modeli. Będę wdzięczny za konsultacje i bardzo dziękuję

Córeczka mi "podrzuciła" takie cuś:
http://allegro.pl/laptop-asus-x502ca-i3-4-500-15-6-pink-win8-i3853405614.html
I co Panowie na to?

To mniej więcej to o czym 2 tygodnie temu pisałem czyli:
http://www.morele.net/laptop-asus-x502ca-x502ca-rb01b-czarny-621388/
(z nieco lepszym prockiem i dyskiem)
Tyle że tamto było tańsze i nówka nie śmigana.

miab