Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Sat, 04 Jan 2014 13:25:14 +0100
Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w piątek, 3 stycznia 2014
13:02:

> Dnia Thu, 02 Jan 2014 23:47:55 +0100, Jan Stożek napisał(a):
>
> (ciach…)
>
> Coby mieć backup na domowym NAS?

        Jest to niewątpliwie jakiś powód.

> Mówisz, że serio różnicy nie ma w czasie kopiowania?

        A gdzie ja coś takiego mówię? Różnica jest, to oczywiste.
Pytanie tylko, czy w Twoim konkretnym przypadku - biorąc pod uwagę
ilość kopiowanych danych i czas, który jesteś skłonny poświęcić na tę
operację - jest to różnica znacząca.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.