Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach
From: ikov <ikov1@t-l-e-n.pl>
Date: Thu, 30 Jan 2014 08:24:54 +0100
  Popatrz z innej strony: w ubiegłym roku kupowałem laptop samsunga,
netbook acera i używanego T60 - nie wiem jakie mają karty sieciowe (na
drut) bo nigdy nie były używane - korzystają tylko z wifi :)

Mam T60 - LAN użyty tylko wtedy, gdy musiałem przesłać na inny komputer parę GB - przy wifi "g" prędkości są bardzo nietentego, a tak bezpośrednio po kabelku idzie tyle, ile maksymalnie może. Nawet nie przez router, bo ten ogranicza do 100Mb.