Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] płyta+proc+pamięć - za około 1000zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] płyta+proc+pamięć - za około 1000zł
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Wed, 29 Jan 2014 22:52:35 +0100

Rejestrator wymaga IE razem ze stosowną wtyczką i nie działa z innymi,
bardziejszymi przeglądarkami? ;->
nie. postawiłem na firmę, jakość, serwis i okazało się że działa _tylko_ z activeX. A obraz z kamer ip widze na ekranie SGS2

ToMaszu, skoro już się przekonałeś do:
a) abonamentu
b) dotykowców
c) procesorów Intela
to może czas zrobić ten najważniejszy krok i przenieść się wreszcie na
normalny system, zostawiając virtualboxa na odpalanie systemów hmm...
egzotycznych? ;->
mam na laptopie XP, ale skręca mnie jak musze włączać. wyłączać powiadomienia, ostrzeżenia itp. Dostałem nawet win7 upgrade, boję się otworzyć pudełko....

jeszcze raz Cię proszę, zejdź zemnie. dla mnie "przejście" na winowsa to byłby krok w tył, kosztowny krok. nie tylko dla mnie, dla rodziny też. Nie mam Cię zamiaru przekonywać że mam racje, ale zrób to dlamnie i nie przekonuj mnie do swoich racji.
ToMasz