Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] płyta+proc+pamięć - za około 1000zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] płyta+proc+pamięć - za około 1000zł
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 28 Jan 2014 17:48:45 +0100
witam
umiera mi płyta główna. Dobry moment aby unowocześnić zestaw, a resztę komponentów upchnąć w innych kompach. Pi razy oko mam na ten cel 1000zł, ale to dość elastyczna kwota. komputer ma być cichy i stabilny. na kompie ma _szybko_ działać internet (firefox), dokumenty mają się szybko otwierać, komputer ma natychmiast reagować. Czasami komputer będzie liczył filmy, i może ktoś na nim w coś mało wymagającego zagra. Jaką płytę +procesor+ pamięć kupić? teraz mam amd (i nadmiar ddr3), ale nie jestem ślepym fanatykiem tej firmy.
Dzięki za rady
ToMasz