Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mysz bezprzewodowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mysz bezprzewodowa
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Wed, 22 Jan 2014 11:35:11 +0000 (UTC)
Dnia 21.01.2014 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał/a:

> Pozwolę sobie podpiąć się pod wątek ze swoim pytaniem :) Chciałbym kupić
> sobie mysz która:
> 1. Działa co najmniej rok na 2 AA

Nieużywana? ;-)

> 2. Nie wymaga naciskania przycisku żeby wstartować po postoju.
> 3. Kosztuje do 50 zł (może być używka)
> 4. Wcale nie służy do grania :)

Resztę spełnia Microsoft Wireless 1000.
http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/p/wireless-mouse-1000

Bateria trzyma nawet kilka miesięcy (jedna AA).
Kupiłem w promocji za 37 zł w Carrefour.
Używam i jestem zadowolony.

Fajna i tania (25 zł nowa) myszka jest też obecnie
w Leclercu (Vakoss), ale nie spełnia warunku (2).
Jest na 2xAAA, które starczają też na dość długo (ca 2 mies).

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Copy.com- 20 GB na start: https://copy.com?r=XyYioT