Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] karta LPT a klucz sprzętowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] karta LPT a klucz sprzętowy
From: Krzysiek <krzysiu_md@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 18 Jan 2014 13:31:31 +0100
Szanowni Grupowicze!
Może ktoś to przerabiał praktycznie i potrafi poradzić, byłbym wdzięczny.
Potrzebuję uruchomić program zabezpieczony kluczem HASP wtykanym w port drukarkowy na komputerze takiego portu pozbawionym. Czy ktoś z Was może mi doradzić jaka, obecnie dostępna, karta LPT na PCI daje szansę / gwarancję sukcesu? Przy zastosowaniu karty ISA nie było problemu.
system Windows 7 32 bit
płyta Asus B85 plus

Bardzo proszę nie pisać, żebym zmienił płytę / użył starego komputera / postarał się o nową wersję programu. Wiem, że to można zrobić.
--
Krzysiek, FEBP