Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mysz programowana

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mysz programowana
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 17 Jan 2014 18:55:21 +0100
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w
: On Thu, 16 Jan 2014, (c)RaSz wrote:
:
: > Nnno świetnie, ale skąd wziąć "pierwszy lepszy program do edycji
kursorów"?
: > Od Gatesa?
:
:  (...).
:  Ale od konkurencji też można, oprócz binga istnieją również inne
: wyszukiwarki, nie wiedziałeś? ;)
:  Pierwszy link z googla, hasło "program do edycji kursorów" (z listy
: podpowiedzi dobrane "animowanych"):
: http://www.dobreprogramy.pl/Tworzenie-ikon,Programy,Windows,157.html
:  Kolejny wybrany z trafień:
:
http://www.instalki.pl/programy/Download/Windows/tworzenie_ikon_i_kursorow.html
: (w obu jest zakładka do wyboru freeware)
:
: pzdr, Gotfryd

Oooo, wielkie dzięki. Sam w międzyczasie uległem podpowiedzi Windy, i
dowiedziałem się, że (być może!) da się coś-tam (nie wiem jeszcze dokładnie:
co?) zrobić z kursorami myszy za pomocą programu irfanview    --->
http://www.irfanview.com/  tyle, że mam jakieś dziwne kłopoty z próbą jego
zainstalowania, bo wszelkie wskazane tam ścieżki do tego, powodują przede
wszystkim próbę zainstalowana całkiem innego programu, który jest mi na
plaster. Hmm, to zdaje się jest dość powszechna praktyka w przypadku softu
*nominalnie* darmowego...