Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poszukuję czegoś w stylu Nero ImageDrive dla dysków twardych

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poszukuję czegoś w stylu Nero ImageDrive dla dysków twardych
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 10 Jan 2014 14:57:21 +0100
Dnia Fri, 10 Jan 2014 14:34:42 +0100, JDX napisał(a):

> On 2014-01-10 13:28, BartekK wrote:
> [...]
> Nie, to odpada. Chodzi o to, aby zrobić backup istniejącego już dysku
> wyciągniętego z padniętego laptoka. Zgrałem już siostrze dane z tego
> dysku, ale na wszelki wypadek chce ona mieć jeszcze do niego dostęp.
> Pomyślałem więc o stworzeniu a następnie montowaniu obrazu dysku tak aby
> nie musiała studiować kablologii.
>
> W każdym razie wspomniane HDD Raw Copy i OSF Mount wyglądają interesująco.

Korzystam od dłuższego czasu, przy dowolnej reanimacji komputera znajomych.
Procedura:
1. wyciągnąć dysk z laptopa / komputera
2. podpiąć do mojego kompa
3. zrzut obrazu przez HDD Raw Copy do formatu dd
4. orka na ugorze
5. wydłubywanie co potrzebne z obrazu podmontowanego w OSF Mount.

[ To jest komiczne, że mężczyzna, który się nie musi troszczyć o nic na    ]
[ świecie, żeni się.                                              (Eminem) ]