Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 9 Jan 2014 00:51:00 +0100
Dnia Wed, 08 Jan 2014 21:12:07 +0100, Poldek napisał(a):

> Co prawda nie chciało mi się grzebać, aby odtworzyć taki efekt jak
> opisujesz, ale oczywiście to jest możliwe.

Dać Ci instrukcję punkt po punkcie? :D

> Dla każdego systemu można znaleźć takie zadanie, które go przymuli. Jeżeli
> zależy Ci na grafice, jako tło, to może wrzuć ją tam na samym końcu pracy
> nad dokumentem?

Gdyby to o mnie chodziło, to pikuś. Miałem jednak zamówienie, by takie
szablony dokumentów (właśnie z tłem) przygotować. Zobaczyłem, co się u mnie
wyprawia i mina mi się trochę wydłużyła. Bo osoba docelowo korzystająca z
owego szablonu ma na jego podstawie zrobić dokument, a nie bawić się
każdorazowo w dokładnie tła, prawda? :)

[ Kobieta: sama się pyta, sama odpowiada i jeszcze się obraża.             ]
[                                                        (demotywatory.pl) ]