Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] notebook

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] notebook
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 04 Jan 2014 19:24:09 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 4 Jan 2014 08:52:46 -0800 (PST)
 doszła do mnie wiadomość
<1defcd85-72fc-499d-bfa2-4cb5272689a4@googlegroups.com>
 od tadeklodz@poczta.onet.pl  :

>Córeczka mi "podrzuciła" takie cuś:
>http://allegro.pl/laptop-asus-x502ca-i3-4-500-15-6-pink-win8-i3853405614.html
>I co Panowie na to?

Kilka stron bełkotu marketingowego upstrzonego wielkimi grafikami i
napis malutką czcionką:
"Przedmiot pochodzi z programu Asus Renew"
Takich sprzedawców należy omijać z daleka.
--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."