Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Fri, 3 Jan 2014 14:17:34 +0100
Dnia 2014-01-03, o godz. 13:02:29
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał(a):

> Dnia Thu, 02 Jan 2014 23:47:55 +0100, Jan Stożek napisał(a):
>
> (ciach…)
>
> Coby mieć backup na domowym NAS? Mówisz, że serio różnicy nie ma w
> czasie kopiowania?

Codziennie robisz backup całego dysku? Czy raczej tylko ważne plikialbo
backup przyrostowy? Poza tym w laptopach większość dysków to nadal
tradycyjne HDD i to często 5400. Problemem jest raczej wydajność dysku
w laptopie a nie interfejsu sieciowego. Ja z laptoków robię backup
częściowy po WiFi - nie chce mi się po prostu podłączać do laptoków
kabelka.

Zdrówko