Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Thu, 02 Jan 2014 23:47:55 +0100
Po głębokim namyśle BQB napisał w czwartek, 2 stycznia 2014 23:02:

> Kilka dolarów razy kilkaset tysięcy sztuk, to jednak trochę kasy
> jest, a że dla zwykłego użytkownika to bez różnicy, to wolą ten zysk
> wziąć dla siebie/mieć lepszą cenę o kilka dolarów.

        Lepsza o kilka dolarów cena by była, gdyby tę kartę montował
użytkownik w domu. Ale im wcześniej w łańcuchu dostaw, tym większy
wpływ na cenę końcową, więc kilka głupich dolarów różnicy na linii
montażowej (jeżeli to rzeczywiście jest tylko kilka dolarów, bo nie
sprawdzałem) przekłada się na całkiem zauważalną różnicę w sklepie.

        ATSD, to jaki sens ma gigabit w laptopie? W serwerach, to
rozumiem i 10G, ale u end-usera?

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.