W dniu 2013-12-30 17:31, Zakonspirowany pisze:
W dniu 30-12-2013 14:34, Chris pisze:
Nie ma podanej daty, to jest bubel prawny.
Ustawa nie jest tu jedyną regulacją. A przytaczanie orzeczeń sądowych
sprzed 35 lat – litości.
Ustawa w PL jest jedyną regulacją prawną i niestety tego nie pokonasz.
A w/w cytat to był tylko przykład znaleziony w 10 sec w necie, chodzi o
to że ustawa to bubel prawny bo określa tylko czas decyzji czy
reklamacja jest uznana czy nie, tu ma gwarant 14 dni na odpowiedz, w
przypadku braku odpowiedzi automatycznie uznaje się że wina leży po
stronie producenta i musi ustosunkować się pozytywnie do sprawy.
Niestety bublem ustawy jest to że po stwierdzeniu że reklamacja jest
zasadna nigdzie nie ma daty realizacji reklamacji bo np. może trzymać
rok czasu z powodu braku dostępu do części (przykład), jedynie chęć
utrzymania klienta i walka o dobre imię firmy działa tak że 99.99% firm
faktycznie rozlicza reklamacje w terminie max. 14 dni od daty złożenia,
niestety są firmy takie 0.01% które mają to w dupie i trzymają do
upadłego i wracając do tematu posta Lenowo jest taką firmą co ma gdzieś
klienta choć sprzęt robią fajny.
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
|