Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Listwa pzeciwprzepięciowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Listwa pzeciwprzepięciowa
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 23 Dec 2013 21:55:59 +0100
Warta jest tej ceny, czy polecacie coś lepszego za podobną kasę?

-
Marek

najtanszego upsa

niekoniecznie najtanszego :) mialem jeden najtanszy i potem juz mialem
ja chciałem sprzedać fideltronika bez akumulatorów za 30 zł - nie było chętnych. Spokojnie na allegro da się za 50zł kupić upsa i trzeba wstawić w niego nowe baterie. taniej - napewno nie, ale - przynajmniej stary apc smart- szybciej informował klepiącym przekaźnikiem o atmosferycznych wyładowaniach elektrycznych - niż ja dostrzegałem błyski za oknem. Co w takim przypadku da listewka za 8 dych? zgaduje że nic

ToMasz