Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
From: "Chris" <actchris@gazeta.pl>
Date: Wed, 18 Dec 2013 08:45:48 +0100
Andrzej W. nabazgrał(a):

W dniu 2013-12-17 22:18, qwerty pisze:
Użytkownik "MadMan"  napisał w wiadomości grup
Łatwiej i być może taniej jest kupić od razu zewnętrzny 2 TB. Taki WD to
420 zł w Komputroniku.
Który podczas usterki obudowy możesz użyć jako podstawki pod piwo.
No nie, nie oczerniaj tego znakomitego produktu fałszywymi pomówieniami
:-) Dysku z obudowy WD możesz użyć w dowolnej innej ino z tego co pamiętam
dane idą się je... wraz z uszkodzeniem obudowy.
Zresztą to zaleta jest, Twoje dane są po prostu nadzwyczaj bezpieczne. :-)

Dokładnie .. miałem nawet 3 takie w ciągu pół roku, ostatni wytrzymał tydzień :) potem zmieniłem na Samsunga (nie do zajebania) ale od wczoraj zamieniłem na Seagate Backup Plus czy jakoś tak, po prostu zamieniłem na większy (na razie odsetek padów znikomy)