Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Netbook z wbudowanym modemem 3G

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Netbook z wbudowanym modemem 3G
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 12 Dec 2013 17:43:44 +0100
spider pisze tak:

> No lipa, pojeździłem jeszcze po sklepach stacjonarnych ale
> patrzyli na mnie jak na dinozaura.

Bo jakiś pojeb stwierdził, że ekran bez klawiatury jest fajny.

Czy wiesz jakiego teraz szyku zadaję moim Samsungiem, który się mieści
w mniejszej kieszeni plecaka? Po podłączeniu do tv jest w stanie
wysterować osobno dwa ekrany 1024x600 i 1920x1080. Już dwie osoby
chciały go odkupić.

> Najgorsze jest to że nawet zwykłych notebooków z
> 3g jest jak na lekarstwo.

Bo to kretyni projektują. żeby przez tyle lat nie upowszechnił się
jakiś standardowy wbudowany odbiornik myszy i kółko ciszej głośniej.

> A to będzie sprzęt kilka razy dziennie
> wyciągany/uruchamiany/chowany w różnych warunkach i dodatkowe
> pieprzenie się z modemem na usb może być irytujące, nie mówiąc już
> o wyrobieniu gniazda usb, czy wtyczki modemu.

Mam modem na kablu 1m żeby go nie złamać (modem operatora) i kłaść
modem przy szybie. Razu jednego w Sławnie, wredny bahor wtargnął mi na
jezdnię. Netbook pofrunął, uderzył o gródź silnika w nogach ale port
usb się nie wyłamał.

--
Piter