Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka karta wifi do srodka laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka karta wifi do srodka laptopa?
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Wed, 11 Dec 2013 21:52:23 -0000
"Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:l8887f$2ok$1@node2.news.atman.pl...
Nie chce porady co do konkretnego rozmiaru. Nie bede rozkrecal lapka teraz, zeby zmierzyc karte. Nie wiem co to BT?

nie musisz mierzyc tylko zajrzec w menedzera urzadzen i zobaczyc co masz

bt to bluetooth

z racji wielosystemowosci polecilbym intela 6200 lub 5300 ew. 6300,
sa lepsze karty ale w wiekszosci systemow intele sa obslugiwane ootb
lub przynajmniej nie ma problemu ze sterownikami

5100 miewa czasem pewne problemy ze stabilnym linkiem do niektorych routerow

chociaz z racji tego ze moja wiedza o wifi pod linuksem do najswiezszej
nie nalezy moze mnie ktos poprawi

--
http://db.org.pl/