Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor- jasność i kontrast same się zwiekszają

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor- jasność i kontrast same się zwiekszają
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 08 Dec 2013 17:15:50 +0100
Dnia Sun, 08 Dec 2013 16:33:12 +0100, animka napisał(a):

Ja się spotkalam jak miałam włączoną w Usługach jasność adapcyjną (czy
jakoś tak), żeby monitor przystosowywał się do oświetlenia.

Animko, jak ty się nauczyłaś mówić, czytać i pisać - ba, nawet obsługiwać
komp  z takim IQ! :) Jesteś prawdziwym wybrykiem natury :)

Napisz coś o sobie ty wybryku natury (hahaha), kóry nie wiedział jak Javę zainstalować. Przeczytał jak mu wskazałam gdzie Java umieszcza instalkę i już się nie odezwał. Cham będzie chamem już na zawsze.

--
animka