Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] AMD FX 8350 na GA 870-USB3?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] AMD FX 8350 na GA 870-USB3?
From: Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Sat, 07 Dec 2013 18:43:10 +0100
W dniu 2013-12-07 16:14, Raffaello pisze:

> Strony nie zamknęli, na stronie znalazłem odpowiednie informacje, ale byłem
> ciekaw doświadczenia innych - czy im zadziałał procesor czy nie.

Po prostu "kocham" takie odpowiedzi jak powyżej. Dawna idea usenetu
pruje się na naszych oczach. A pytanie jest nieoczywiste, bo nie raz
zdarzało się uruchamiać CPU oficjalnie nieobsługiwane na danej mobo (u
AMD od czasów mobilnych K6-2+ / K6-III+ oficjalnie nie wspieranych w
desktopach). Powiązanie z chipsetem też jest bardzo luźne, bo od kiedy
praktycznie cały northbridge siedzi w CPU to się rozmyło, dzięki czemu
taki Asrock robi płyty pod stareńkie Athlony Socket939 na AMD785 z
wbudowaną grafiką (oficjalnie to chipset tylko AM3), a sporo producentów
wypuściło biosy dla mobo serii AMD8xx z obsługą FXów, a nawet pod
AMD760. Niestety Gigabyte o ile wiem nie wypuścił do Twojej płyty biosu
dla FXów licząc na zwiększenie sprzedaży nowych płyt - niech się walą na
ryj - licencja OEMowego Windows jest znacznie więcej warta niż płyta.

--
/MB