Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Upgrade i nagłe zdziwienie:

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Upgrade i nagłe zdziwienie:
From: Qlfon <rav@life.pl>
Date: Fri, 06 Dec 2013 09:07:08 +0100
Witam,
Chodzi mi po głowie upgrade stacjonarki. Robię rozpoznanie, czytam o SSD i już coś tam niby wiem ale w obecnym kompie mam dwa dyski na IDE, które działają a łącznie to prawie TB danych jest (sam nie wiem po co to trzymam i skąd się to wzięło ale może sentymentalny jestem). No i nagle "zonk" na nowych płytach nie widzę portów IDE:( Przegapiłem ich śmierć technologiczną? Co robić droga redakcjo? Kupowanie dodatkowego dysku na SATA by przerzucić dane na niego i zostawienie tych starszych w szufladzie jako backup jest takim sobie pomysłem. Wolałbym ich nada używać. Jakieś przejściówki podobno są (SATA->IDE) ale z ich działaniem jest loteria...
Przerabiał ktoś ostatnio podobny problem?
--
Qlfon, Lublin