Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam laptopa
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Tue, 3 Dec 2013 12:08:20 +0100
Zakonspirowany nabazgrał(a):

W dniu 03-12-2013 10:38, Chris pisze:
Co do FHD to czemu nie, ja mam FHD przy 16.9" i uważam że jest to
idealna rozdziałka do pracy.
Nie twierdzę, że to FHD to ZŁO, bo przy parametrach większa liczba jest zła chyba tylko w rubryczkach "pobór mocy", ale nie dopłaciłbym ~500 zł, by mieć FHD zamiast HD+. Przy zewnętrznym monitorze/telewizorze – zgoda, ale laptop to laptop.

Przy zew. monitorze to nie ma różnicy bo rozdzielczość daje grafika a nie matryca laptopa. Jak brałem laptopa to miałem brać tańszy z 1333xcośtam ale jak zobaczyłem FHD to długo się nie zastanwiałem. Przed obecnym miałem strego MSI z 1440x1024 i to już było coś ale do matrycy 15" z większą matrycą FHD jest całkiem OK.