Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tablet 10'' do tysiaca pln

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tablet 10'' do tysiaca pln
From: ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
Date: Thu, 21 Nov 2013 12:15:10 +0100
W dniu 21.11.2013 10:42, R.e.m.e.K pisze:
Witam

Potrzebuje kupic tablet z Androidem, ekran 10''.

Nie mam w tym doswiadczenia, ale wybralem na razie model:

NAVROAD NEXO NOVA
Procesor: ROCKCHIP RK3188 czterordzeniowy 1,6 GHz
Uklad graficzny: czterordzeniowy Mali-400 MP4
ekran: 10,1'' 1920x1200 IPS
RAM: 2GB
Pamiec wbudowana: 16GB
Gniazda: mini HDMI, microSD
Android: 4.2.2

Kosztuje 870 pln

Czy znacie cos lepszego w podobnej cenie?

ja ostatnio szukałem tableta ale podajac parametry a nie ilość kasy. wg mnie 1920p to wielkość za duża, niema szans aby to dostrzec. Zastanów sie jakie były rozdzielczości w monitorach pc! na 14 calach komfortowo pracowało się przy 800x600. Tak więc (na drodze porównania tego co widzę trzymając tablet w ręce) wybrałem ok 1200 punktów. Z tymi rdzeniami - trudno wyczuć jak jest. mam teraz tablet jednordzeniowy ok1ghz, i 4 rdzeniowy 1.2ghz. ten drugi jest szybszy.... ale nie 4 razy! Co więcej, trudno stwierdzić czy jest szybszy czy nie od sgs2, który bądź co bądź już demonem szybkosci nie jest. Może się więc okazać że o szybkości decyduje więcej czynników, ktre ciężko porównać. Jeszcze uwagi. tablet to nie PC. nie wszystko da się zrobić. wczoraj okazało się ze w tablecie nie da się ustawić proxy PAC które jest konieczne do dostępu do biblioteki na poliltechnice. na innym nie działa aero2, nie wiadomo dla czego, wsparcia brak, bo firma mało znana. Być moze dałoby się z rootem(PAC), ale na to niema narazie recepty. natomiast stary tablet - śmiga z aero2 bez zastrzeżeń. Podobnie z portami. jak jest wetknięte usb (modem) to niema dojścia do ładowania. ładowarka co prawda 5V, ale już nie usb, więc trzeba ją targać ze sobą.... A stary tablet trak ma 2 gniazda usb w tym jedno duże! jeśli 1920p nie jest konieczne to zobacz steelcore2, albo porównywalnego larka (nie pamiętam nazwy, i lark niema BT)
ToMasz