Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Odp: Tablet 10'' do tysiaca pln

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Odp: Tablet 10'' do tysiaca pln
From: "PC" <p_c_h@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 22 Nov 2013 06:49:01 +0100
Przerobiłem Overmax-a i Kiano. Większość tych tanich tabletów to jest to samo tylko różnią się minimalnie szczegółami (np. kolor, kształt otworu pod głośnik itp.) i nazwą. Overmax wieszał się i trzeszczały głośniki. Na 3 miesiące jego posiadania 2,5 przeleżał w serwisie. Serwis masakra. Naprawiając głośniki zniszczyli wyświetlacz, zero kontaktu, za każdym razem sprzęt trzymali 30 dni nie wiadomo po co. W końcu wymienili mi go na nowszy model, który okazał się technologicznie starszy. Ten działał ale miał gorsze parametry mimo lepszego wyposażenia (wolniejszy procek, gorsza matryca ale miał GPS, telefon, radio itd.) Z kolei Kiano działał bez uwag ale się zaczął sypać wyświetlacz. Na szczęście gwarancja door-to-door. I tylko na to będę zwracał uwagę kupując kiedyś urządzenie.

PC