Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Napęd zewnętrzny Sata / eSata.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Napęd zewnętrzny Sata / eSata.
From: OFS<Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 16 Nov 2013 21:50:16 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 16 Nov 2013 16:04:24 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <l68he1$f2n$3@news.supermedia.pl>
 od " 666" <j.666@gazeta.pl>  :
>Czy wyjście Sata / eSata w notebooku z założenia nie przenosi zasilania do
>podłączanych urządzeń, czy raczej przenosi?
>Ściągnąłem (na prezent dla posiadacza notebooka z wyjściem Sata/eSata) taką
>zewnętrzną obudowę, ale brak zasilania przez gniazdo
>Sata / eSata i związana z tym brakiem zasilania konieczność ciągnięcia
>dodatkowego kabelka (z gniazda / gniazd USB lub z osobnego
>zasilacza) podważa sens operacji (np. nadal mamy zajęte gniazdo / 2 gniazda
>USB na samo zasilanie) i czyni b....., znaczy plątaninę
>kabli na stole.
> [...]

Jeśli i w laptopie i w kieszeni masz port esatap:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Esatap_port.JPG
to dokup taki kabel:
http://kabel.netzwerkwelten.com/artikel/5054-05.php
Powinno zadziałać z obudową 2.5 cala.