Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] przygotowałem zagadnienie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] przygotowałem zagadnienie
From: "Jeffrey" <spass.wyciep@wycieptopoczta.onet.pl>
Date: Sat, 16 Nov 2013 18:26:03 +0100
666 wrote:
No marnie, marnie.
Zmień skanerodrukarke na sieciową, ceny opcji ethernetowej bardzo
spadły Ewentualnie może da się ze skanera z usb zrobić jakiś "push scan"
(choćby na serwer, a z serwera już sobie skan ściągniesz).

-----
mam zagadnienie, powszechnie wiadomo, że istnieją drukarki ze
skanerem i że istnieją serwery wydruku np. na USB. pytanie jest
takie, czy te dwie rzeczy da się połączyć tak, żeby działały?

mam jedną uwagę - trzeba bardzo mocno zwracać uwagę czy skaner w takich kombajnach jest sieciowy bo niestety często drukarka jest sieciowa a skaner musi być podłączony po USB i kicha

jeffrey

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>