Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Samsung Q530 - dziwny problem z ekranem i klawiaturą

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Samsung Q530 - dziwny problem z ekranem i klawiaturą
From: marcin.lukasiewicz@student.uw.edu.pl
Date: Thu, 14 Nov 2013 15:33:07 -0800 (PST)
miałem to samo, to musi być problem z kablami czy tam taśmą w zawiasach, bo
zauważyłem, że robi mi się to przy pewnych odchyleniach ekranu. co ciekawe,z
klawiaturą po pewnym czasie przeszło, przy włączaniu w każdym odchyleniu, po
czym wróciło, po czym znowu przeszło, natomiast ekran zaczął stopniowo się
psuć, w sensie migać przy konkretnych odchyleniach, ewentualnie robi się cały
biały, maxymalne odchylenie przy którym nie miga to +- 80 stopni.

  • Re: [PECET] Laptop Samsung Q530 - dziwny problem z ekranem i klawiaturą, marcin . lukasiewicz <=