Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: WD Scorpio Black 2,5'' 9mm 750 GB, a ha�as.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: WD Scorpio Black 2,5'' 9mm 750 GB, a ha³as.
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Wed, 13 Nov 2013 16:10:52 +0100
No to jestem pod³amany, bo w nocy ha³as WD Scorpio Black w notebooku jest dla
mnie nie do zniesienia, i wyklucza pracê w sypialni
pod kar± ¶mierci lub kalectwa ;-)
Przy czym jest to szum jakby ocieranie, co¶ jak przyk³adowo opona ocieraj±ca o
nakole.
¯adnego stukania.
Nie mam pojecia, co mo¿e byæ ¼ród³em takiego ha³asu.
Postawienie notebooka na czymkolwiek twardym ten szum jeszcze wzmacnia.
Albo tego Skorpio Blacka ode¶lê do WD (je¶li siê uda), albo wsadzê do NAS-a
(szkoda by by³o, bo jak na NAS, to 750 GB ma³o jest), a
notebooka zdowngrade'ujê do wiernego i cichego 100GB 7200rpm Hitachi (a mo¿e
SSD?).

-----