Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [spamik] obudowa ATX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [spamik] obudowa ATX
From: Filip454 <filip454@filip454.pl>
Date: 12 Nov 2013 01:34:51 GMT
On 11.11.2013 11:07, Mr. Misio wrote:

>10/10 :D

Wracając do rezonansu dysków, po kupieniu leniwca y580 moje uszy odpoczely,
 buczace talerze w moim hd502hj sa nie do zniesienia.

Z drugiej strony testowałem i to wina dysku - w każdej budzie tak samo.

Hałaśliwy, ale zabójczo szybki dysk za bezcen - nie dziwię się, że Seagate
 kupił Samsunga.

W leniwcu mam dysk Seagate i one są tragiczne, z pudełka dysk ma kłopoty z
 kalibracją, a błędy zapisu rosną - dla porównania w Samsungu bodajże 6
 błędów zapisu i dwa odczytu i to po 3 latach.

Jedyny taki Filip na Usenecie