Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [spamik] obudowa ATX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [spamik] obudowa ATX
From: "Jeffrey" <spass.wyciep@wycieptopoczta.onet.pl>
Date: Sun, 10 Nov 2013 18:39:29 +0100
mappl wrote:
w środku zasilacz ATX 250W, nie wiem w jakim stanie, ale chyba też
nowy...

A jak wygląda w środku? szukam czegoś dużego, cichego, co nie rezonuje
od dysków i ma przyzwoitą wentylację. Może być nawet takie brzydkie.

teraz mam tylko 2 dyski ale jak wejdą w rezonans to uszy puchną a wcześniej miałem 3 to k.rwicy dostawałem teraz będę dyski wieszał na żyłkach i zobaczę a obudowę mam cooler mastera ciężką i nic to nie daje

jeffrey

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.