Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] badBIOS: malware niczym z opowiadań science-fiction

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] badBIOS: malware niczym z opowiadań science-fiction
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 03 Nov 2013 21:44:06 +0100
W dniu 03.11.2013 21:36, Czarek pisze:

W dniu 2013-11-03 21:26, ToMasz napisał/a:
(...)
Staram się być świadomym użytkownikiem (czasem może nawet
przewrażliwionym) ale po czymś takim to wy
napisałem swoją opinię na 3 ekrany podważającą istnienie tego co
napisano w tej historyjce i już miałem kliknąć "wyślij" ale komputer mi
się zawiesił. czort jakiś? Zbieg okoliczności?
:)

Trzeba było w czasie pisania wyłączyć głośnik, mikrofon. I na wszelki
wypadek kamerkę.
nie mam mikrofonu kamerki... a wyjście głośnikowe podpięte pod wzmacniacz. Mam na płycie piezoelektryczny "pipek" może on jakoś ze satelitą się łączy?

ToMasz