Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk 2TB - jaki z dobra gwarancja?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk 2TB - jaki z dobra gwarancja?
From: Chris <xxx@xxx.com>
Date: Thu, 31 Oct 2013 23:05:12 +0100
W dniu 2013-10-31 22:35, Mr. Misio pisze:
Użytkownik Lukasz Olesiejuk napisał:
Dnia 31.10.2013 R.e.m.e.K <go@dev.null> napisał/a:
Witam

Pada mi dysk Samsunga 2TB, musze go zastapic. Dysk moze byc w wersji
5400,
sluzy jako storage.
Jaki warto dzis kupic, zeby mial dobra gwarancje (dluga) i nie byl z
jakiejs
felernej, padajacej serii?

Ja polecam Reda z WD. Mam dwa, dzialaja w NASie, bez problemow.
Niedlugo dolaczy do nich trzeci. :)

W nasie tez mam reda 2TB
Zastanawiam sie czy do PC, gdzie chodzi 24/24 tez by sie red nadawal
zamiast grina?

Nadaje, RED są dostosowane do pracy 24h na dobę.
Co do padaki RED to tylko pierwsza partia zaraz na starcie była jakaś wadliwa potem już raczej spokojnie, oczywiście wszystkie statystki realnie można liczyć po min 2 latach od wypuszczenia żeby określić jakie jest zwrot. Ogólnie mam już parę RED-ów w firmowych NAS-ach a domowy czeka na zmianę z Samsunga 5400 też na RED-a.